[ LUGOS ] PPP povezava v S.u.S.E Linux 5.2 za newbie-a

Botjan Mller neonatus na bigfoot.com
Tor Sep 15 22:58:37 CEST 1998

Zopet jaz z se vedno enakim(podobnim) problemom - skripto pppsetup najdu in
instaliru, ko se povezem na isp - v mojem primeru arnes dobim ip vendar se
nato ne morem povezat na nic drugega, ne na irc, ne lynx ne ftp ne netscape,
ne morem gleat maila, newsgroupov, ... vedno mi napise neki da mi ne najde
hosta pa neki o nameserverjih bluzi - a ve kdo kaj nej bi ne-stimal in kaj
bi mogu postimat da bi delal al pa ce morem dat bolj podorbne podatke. Aja
ce napisem ipppd mi napise da v kernelu nimam podpore za ppp ?? sam kaj pa
ce loadam modul ppp - a ni to isto ?
THX
-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-==-
                                    ' ' '
                                  (0 0)
           +----oOO-------(_)---------------+
           | Boštjan Müller                       |
           | neonatus na bigfoot.com       |
           | ICQ#:7506644                     |
                               |__|__|
                                  || ||
                            ooO Ooo
PGP keys: http://www2.mf.uni-lj.si/~tmueller/BM.asc
We're the best freshman floor this year,
and at the rate we're going,
we'll be the best freshman floor next year, too.
I intend to live forever -so far, so good