[ LUGOS ] Mail v LANu

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Sob Sep 19 11:43:55 CEST 1998

> A za SMTP mi ni treba n'c nastavlat, a potem samo posljem iz vseh
> racunalnikov na linux masino, pa bo pol linux masina naprej poslala? A ni
> treba n'c nastavlat, da ne bo nazaj na moje lokalne masine posilu da ni mogu
> linux poslat naprej etc..

Ne, sendmail uporabi DNS, da ugotovi, kam posta gre. Ce pa noces na vsako
masino na svetu dostavljat direktno (ker so nekatere recimo pocasne
oziroma tezko dosegljive), pa nastavi SMART_HOST na SMTP streznik tvojega
providerja, tako da bo sendmail vso posto poslal tvojemu providerju, ki jo
bo potem razposlal naprej. V .mc datoteki:

define(`SMART_HOST',`smtp.streznik.provider.si')

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist