[ LUGOS ] Mail v LANu

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Sob Sep 19 11:37:55 CEST 1998

Hi!

A za SMTP mi ni treba n'c nastavlat, a potem samo posljem iz vseh
racunalnikov na linux masino, pa bo pol linux masina naprej poslala? A ni
treba n'c nastavlat, da ne bo nazaj na moje lokalne masine posilu da ni mogu
linux poslat naprej etc..

Thanx!
Uro9 Gaber
Slovenia (Slovenija)