[ LUGOS ] TV kartice & linux

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Sep 9 13:04:16 CEST 1998

Hi!

> rad bi prikljucil video-recorder na racunalniski monitor. Zdi se mi, da brez
> TV kartice ne bo slo, zato iscem informacije o uporabi TV kartic pod Linuxom
> (uporabljam Red Hat 4.2). A kdo ze uporablja ATI TV Tuner, ali pa kaksno drugo
> kartico? Kaj mi priporocate in kje lahko najdem software?

Jaz imam hauppaugevo TV/PCI.
Dela bp pod Linuxom. Graba tudi bp.
Ima vhod za video, tako da lahko tudi malo mesas ...

Tukaj lahko najdes vec o njej :

http://www.hauppauge.com/

Tukaj pa so driverji in ostali programi.
http://www.thp.Uni-Koeln.DE/~rjkm/linux/bttv.html

Tukaj pa je primerjava med razlicnimi karticami.
Samo ne vem, katere ostale delajo pod linuxom
http://www.zdnet.co.uk/pcdir/content/august1998/tv_cards/

Cena :
jaz sem dal za njo okrog 2000 shillingov z MWST.

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist