[ LUGOS ] TV kartice & linux

Primoz Potocnik primoz.potocnik na fs.uni-lj.si
Sre Sep 9 12:45:39 CEST 1998

Zdravo,

rad bi prikljucil video-recorder na racunalniski monitor. Zdi se mi, da brez
TV kartice ne bo slo, zato iscem informacije o uporabi TV kartic pod Linuxom
(uporabljam Red Hat 4.2). A kdo ze uporablja ATI TV Tuner, ali pa kaksno drugo
kartico? Kaj mi priporocate in kje lahko najdem software?

Hvala in adios,
Primoz

Primoz Potocnik                    mailto:primoz.potocnik na fs.uni-lj.si
University of Ljubljana
Faculty of Mechanical Engineering
Laboratory of Technical Physics
POB 394, Askerceva 6
SI - 1000 Ljubljana                Phone:   +386 61 1771-130
Slovenia                           Fax:     +386 61 218-567