[ LUGOS ] telefonija in se kaj

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pon Sep 14 17:15:06 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Matjaz Terpin wrote:

> [...]
>
> Ali mi zna kdo razložiti naslednji "fenomen":
> Z neke telefonske številke se modem nikakor ni mogel povezati z našim
> modemom. Vedno je kar piskalo in piskalo, nato pa seveda "connection
> timeout". Na naši strani so USR modemi - analogni iz serije "total
> control" in pa kombinirani Courier-I. Na drugi strani sem najprej
> preizkusil sportsterja - pa ni bilo nič. Za vsak slučaj sem preizkusil
> še enega - pa nič. Nato sem imel že vsega dovolj in sem šel po
> Zyxel Elite 2864. NIČ! Isto kot prej. Potem sem si sposodil
> Sysgration/Rockwell 33.6 modem za slabih 8000sit in je delalo!

Imel sem enak problem, prav tako s Sportsterji. Povezal sem se lahko samo
okoli 4. ure zjutraj. Moj zakljucek je bil, da je cez dan linija prevec
obremenjena za "fini" sportster, je pa cez dan cisto OK deloval
Sysgration, le da je bil Modulator 56K. In ker veliko stvari pocnem doma
in "poslujem" preko modema, sem presedlal na ISDN. Se kaksna 2 meseca me
bo "bolela" denarnica, potem pa bo..

> Pa še ena malenkost:
> V petek sem že drugič zapored zamudil k zobarju. Torej: ali ve kdo za
> kak rokovnik, ki bi pošiljal mail-e? Nočem odgovorov tipa at(1), rad
> bi kaj bolj civiliziranega. Po možnosti za konzolo.

Pred casom sem spraseval za nekaj podobnega, vendar za X-e.
Plan - se imenuje stvarca, za konzolo pa ne bi vedel. Zal...

b.

Dodatne informacije o seznamu Starilist