[ LUGOS ] telefonija in se kaj

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Sep 14 07:55:14 CEST 1998

Zdravo!

Ali mi zna kdo razložiti naslednji "fenomen":
Z neke telefonske številke se modem nikakor ni mogel povezati z našim
modemom. Vedno je kar piskalo in piskalo, nato pa seveda "connection
timeout". Na naši strani so USR modemi - analogni iz serije "total
control" in pa kombinirani Courier-I. Na drugi strani sem najprej
preizkusil sportsterja - pa ni bilo nič. Za vsak slučaj sem preizkusil
še enega - pa nič. Nato sem imel že vsega dovolj in sem šel po
Zyxel Elite 2864. NIČ! Isto kot prej. Potem sem si sposodil
Sysgration/Rockwell 33.6 modem za slabih 8000sit in je delalo!
Zakaj? Ima kdo kakšno idejo?

Pa še ena malenkost:
V petek sem že drugič zapored zamudil k zobarju. Torej: ali ve kdo za
kak rokovnik, ki bi pošiljal mail-e? Nočem odgovorov tipa at(1), rad
bi kaj bolj civiliziranega. Po možnosti za konzolo.

Lep pozdrav!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si