[ LUGOS ] Metro X

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na guest.arnes.si
Tor Sep 1 18:14:31 CEST 1998

Pozdravljeni

Upam, da bo mi kdo vedel pomagati, saj vprasanje po mojem ni pretezko.
Pred meseci sem uporabljal Red Hat 5.0 z Metro X za grafiko.
Potem sem od znanca dobil zastonj Open Linux Lite, na njih sem si
instaliral KDE. Sedaj bi rad uporabljal Metro X na Calderi in me zanima ce
se to da ?
Se to: enkrat sem probal instalirat RPM od Metro X toda napisal mi je da
mi manjka libc.so.6 ali nekaj podobnega kje bi lahko to najsel ?

Za odgovor se vnaprej zahvaljujem.

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
  		   http://www2.arnes.si/~ssddgut