[ LUGOS ] word2x: koncno nekaj za ogabne .doc filete !

Iztok Saje Iztok.Saje na mobitel.si
Tor Sep 1 18:13:43 CEST 1998

Ze pred casom sem jokal nad primerki, ki so v stanju pripikati
*.DOC k emajlom: jaz pa naj se znajdem na Linuxu...
Kar se mene tice, je zame standard za izmenjavo besedil (kratica SCII) vse kaj
drugega kot nenehno
menjavanje Win/Office/kaj_vem_kaj verzij, kjer nihce vec ne ve, kaj dela in kaj
ne.

StarOffice mi je deloval podobno, kot ce bi si nalozil WINTENDO na masino.

Dasnes sem nekje opazil word2x, ga pocuzal z:

ftp://ftp.debian.org/debian/dists/slink/main/source/text/

in po configure/make prebral par mailov, ki so na to cakali ze pol leta.

Hja, se cirilico je za ven pometati (beri: neki cudni znaki za slo-crke), pa bo.

Ne vem, ali rec dela za vse verzije/inacice/inkarnacije/patche WORDa, ampak
bolje to kot pa
brati .doc z dosovim debugom :-).

Lep pozdrav,

           Iztok

p.s. sedaj bi rabil se pretvorbo nazaj: in to zlobno, ki bi iz ene strani
besedila
naredila 10 Mbytov dolg .DOC z migetajocimi crkami in Heleno B. v ozadju....

p.s. nr 2: word2x zna poleg txt prevesti tudi v latex in html.

Dodatne informacije o seznamu Starilist