[ LUGOS ] BREZPLACNI LINUX

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Sep 11 18:04:05 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Roman Maurer wrote:

> [...]
Za drugo leto junija se javim jaz da urihtam plac na Fakulteti za
pomorstvo v Portorozu. Junij se mi zdi prav cajt za to, da ma folk se
kaksno drugo korist, ce je ze treba v Puertorose pridet.  Link je, placa
je dost, pa tud masin bo ene 20 za testirat. Samo najprej bi rad vidu
kaksen tak party, da vidim ce se bodo zadeve sukale v mejah normale = brez
pijanih in prepametnih tipov naokoli, ki izkoriscajho linke krnjenje
integritete drugih masin ali omrezij i.p.d.

Rok

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist