[ LUGOS ] BREZPLACNI LINUX

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Sep 11 17:16:31 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Borut Kumperscak wrote:

> [...]

Saj vsi vemo kako je z organizacijo takih stvari. Vsi veliko govorijo, ko
se je treba kaj konkretno zmenit pa folk zataji. Nisem cisto prepricana da
je to realna ideja. Sicer fajn ampak po moje bolj tezko izvedljiva.
Kje bos nasel tolko prostora in racunalnikov? Mogoce v kaki firmi...

> instalaciji sistema. Se nekaj idej glede izvedbe:
> -> lokalna mreza, za testiranje/zabavo, mogoce internet

Tjah...doma imam 4 racunalnike v mrezi in izstop na internet... samo to je
tko... malo :)

> -> nekaj demo masin s fancy zadevami, na podlagi cesar bi se bodoci
> uporabniki seznanili in odlacali med sistemi/desktopi/programi npr. KDE,
> Enlightenment, cisti fvwm, fvwm95, StarOffice, Applixware, Gimp, IGRE!
> ...lahko tudi kaj bolj resnega kot AC3D, programi za nacrtovanje vezij,...
> moznosti = ogromno!

Aha..vse  tole bos verjetno nasel v kaki firmi...srecno ;)

> -> majice, free ali zelo poceni (500 SIT ali manj) CDji

Umm... kdo in kje naj bi kupil in potiskal te majice?

> -> kaj za popit/pojest - financirano iz prodanih majic (?), brez alkohola
> seveda

Finance niso tvoja ravno najboljsa stran a ne da ne? :) Glej.. kupiti
prazno majico, jo potiskati, financirati pijaco in jedaco iz tega pa vse
skupaj naj bo 500 SIT??? Right :)

Taka lokalna linux/igralna/net/zabavna srecanja se pri meni dogajajo
konstantno, vendar je nekje maximum 5-6 ljudi. Na zalost ni vec prostora
in ne racunalnikov. Zato ko boste in ce boste nasli prostor, je IMHO
najbolj smotrno, da vsak prispeva 1000 sit, se za to kupi food in drinks
in se linuxira/zurira dokler gre. Problem so prostor in zadostna kolicina
racunalnikov ter glavni organizator, ki bi bil pripravljen to
organizirati..

Good luck! :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist