[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Okt 13 18:44:57 CEST 1998

On Tue, 13 Oct 1998, Blaz Zupan wrote:

> Oprosti, tvoj prvi odstavek se v moji glavi ne prevede. "Malcek stale se
> sicer da delati s samba portom" mi ne pove nic.  A mi lahko razlozis v
> slovenscini, kaj si hotel povedati?
> In besede "MS Network odpade" zvenijo zelo dokoncno. Tudi "UNIX masine
> nimajo WINS" zveni zelo dokoncno.
> Uporabo orozja pa na tvojem mestu ne bi priporocal nikomur. Ampak ker
> vidim da si v napadalni fazi, bi ti priporocal nekaj malega joge ali pa
> kak teden pocitnic. Ne bos verjel, izjemno pomaga!

Dober ldje, ne se poklat med sabo ker se bom pocutu krivega ker sem nekej
prasu. Ko zadevo skuzim jo sporocim na listo in pol boste ze vidl kdo je
mel prav :)

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist