[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Okt 13 17:30:10 CEST 1998

> le-to

>         Globoko zajemi sapo in se enkrat preberi, kar sem napisal,
> se zamisli nad svojim egam in se ustreli.... drugic pa preberi
> odgovor...

Oprosti, tvoj prvi odstavek se v moji glavi ne prevede. "Malcek stale se
sicer da delati s samba portom" mi ne pove nic.  A mi lahko razlozis v
slovenscini, kaj si hotel povedati?

In besede "MS Network odpade" zvenijo zelo dokoncno. Tudi "UNIX masine
nimajo WINS" zveni zelo dokoncno.

Uporabo orozja pa na tvojem mestu ne bi priporocal nikomur. Ampak ker
vidim da si v napadalni fazi, bi ti priporocal nekaj malega joge ali pa
kak teden pocitnic. Ne bos verjel, izjemno pomaga!

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist