[ LUGOS ] kdm problem

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sob Okt 10 17:19:27 CEST 1998

Ojla.

Imam problem s kdm-jem. Imam instaliran KDE 1.0 in AcceleratedX 4.1. KDE
mi deluje brez problema. Ko startam kdm, se pokaze graficni login
prompt. Se poskusam logirati, ampak namesto da bi me logiralo v sistem, se
restartajo X-i in se ponovno pokaze graficni login prompt.

A ima kdo kako idejo, zakaj se to dogaja. Ni mi vec nic jasno, ker  sem
skonfiguriral tako, kot pise v dokumentaciji. Poleg tega sem malce gledal
relevantne konfiguracijske datoteke na eni masini, kjer kdm deluje in so
skoraj popolnoma enaki mojim.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si