[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk [OFF-TOPIC, kinda]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Okt 3 15:22:58 CEST 1998

On Sat, 3 Oct 1998, Metod Kozelj wrote:

> Kolikor sem jaz razumel, je tezava v tem, kako masina poisce ostale SMB
> masine na netu: z broadcast paketki. Teh pa menda Linux masina ne routa.
> Ali pac? Skratka, takrat sem nekaj gledal po dokumentaciji in zasledil
> hint, da se to da resiti, ce ustrezno skonfiguriras sambo. Ampak se s tem
> nisem ubadal, ker me stvar niti ne zanima.

 Se mi zdi, da se temu rece Type-20 propagation, nisem pa 100%. Vem pa da
sem nekaj tudi o tem v zvezi z linuxom zasledil, kje in kdaj pa nimam
pojma... :(

David!
The truth is that I seek.

Dodatne informacije o seznamu Starilist