[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk [OFF-TOPIC, kinda]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Okt 3 11:48:41 CEST 1998

Howdy!

On Fri, 2 Oct 1998, Danilo Godec wrote:

> Mislim, da si zgresil bistvo (popolnoma). Revez laufa pppd (dial-in) in bi
> rad, da tudi Win* ppp clienti vidijo LAN oz. SMB servise na LANu.

Jaz sem se nekaj malega s temle zabaval. Meni je Loose PPP masina videla
samo SMB server na Linux masini (ki je bila PPP 'server'), ostalega
omrezja pa ne.

Kolikor sem jaz razumel, je tezava v tem, kako masina poisce ostale SMB
masine na netu: z broadcast paketki. Teh pa menda Linux masina ne routa.
Ali pac? Skratka, takrat sem nekaj gledal po dokumentaciji in zasledil
hint, da se to da resiti, ce ustrezno skonfiguriras sambo. Ampak se s tem
nisem ubadal, ker me stvar niti ne zanima.

Peace!
  Mkx