[ LUGOS ] ipppd

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Okt 2 21:11:32 CEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Jernej Horvat wrote:

> 19 Sep 98, @ 21:11 - David Klasinc <lugos-list na lugos.si>
>
> Je tebi uspelo isdn4utils prevesti ? Meni na RH 5.1 ni slo skoz. Ocitno mu
> ne pasejo novi .h.
> Nazadnje sem moral pobrati dol rpm, ki je spet rabil tcl da je sploh delal,
> ker ima notri se xisdnmonitor, ki ga jaz ne rabim. (sama navlaka press)

Mnjah, preveden je bil na eni slackware masini in potem prenesen na RH
box. V glavnem, po se ene tri urnem matranju sem preklel vse po vrsti in
potransferal Slackware 3.5 ga instaliral in se skupaj zrihtal. (Ko bi vsaj
to ze prej naredil, bi si prihranil ene 5 ur dela *grin*)

BTW: Pri slackware 3.5 se kernel 2.0.34 ne prevede, ce vklopis
forwarding/gatewaying opcijo v kernelu. 2.0.35 dela normalno. Oba pa pri
kompajlanju ven zmeceta malo morje warningov?!?! Se kdo to 'porajtal'?

David!
When you're feeling down and blue, you can go sniff some glue.

Dodatne informacije o seznamu Starilist