[ LUGOS ] pine 4.03

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Okt 2 21:04:28 CEST 1998

On Sun, 27 Sep 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> ja to velja ce imas maile v eni datoteki... jaz pa nimam tako nastimano...
> pri meni je vsak mail v svoji datoteki... in je razporejen po
> direktorijih... v pine 3.96 je bil potreben poseg v source... samo je to
> ze nakaj casa nazaj ko sem to naredil, pa tudi nimam vec sourca za to kaj
> je potrebno popravit...

 Mnjah, to je bilo za pine 3.96... :) Do zdaj, oz do pred 14 dni nazaj se
tega patcha za pine 40x ni bilo narejenaga, prejsnji patch za Maildir
mailboxe ni delal z novim, tko da... shit happens, upam da bo kmalu :)

David!
Life. Does it really sucks so bad, or it's just us?

Dodatne informacije o seznamu Starilist