[ LUGOS ] LILO

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Okt 7 07:03:36 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Andrej Trobentar wrote:

> Imam en problem.S CDja RH 5.1 sem instaliral sistem ko me vprasal kam naj
> instaliram LILO sem rekel na MBR,vendar ko sem rebootal masino se mi na
> zaslonu pojavita samo dve crki LI.Probal sem instaliral LILO tudi na prvo
> particijo(root particijo kjer imam instaliran linux)pa vendar ni nic
> pomagalo.Sistem lahko brez problema bootam z boot disketo.

O tem je bilo nekaj že govora, pa se tudi jaz ne spomnim.
V glavnem, meni so se take stvari dogajale, če sem se igral z nastavitvami
LBA v BIOS setup-u. Edino LILO ga uporablja, zato tudi edino LILO crkne,
če je tam kaj narobe.

Podobna finta pridev v poštev pri SCSI kontrolerjih, ki imajo tudi
(vsaj Adaptec 2940 in en Buslogic, ki mu ne pomnim imena) možnost
translacije C/H/S tako, da to DOSu bolj paše. Saj to je v bistvu LBA
pod drugim imenom.

LP!

 Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si