[ LUGOS ] halt

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Okt 6 22:41:50 CEST 1998

On Sun, 4 Oct 1998, Bostjan Muller wrote:

> Zal tega ne priporocam na masini, ki ni laptop, pa ima vseeno ATX
> podporo - na moji ti powerdown aftes shutdown neki zaserje in ko boota
> znova masino ti napise samo LIL- pol je pa konec veselja :((
> Bostjan
> PS: Mnogo takih komentarjev sem videl tudi na alt.os.linux newsgroupu

Jaz sem to poskusil na dveh masinah in povsod dela brez problema. Maticni
plosci v teh masinah sta Soyo SY-6BE in Chaintech 6BTM.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist