[ LUGOS ] modem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Okt 21 08:11:21 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 21 Oct 1998, Gasper Fele - Zorz wrote:

> Obstajajo pa tudi taki, ki jih to moti. Predvsem med ljudmi, ki igrajo q2, je
> mnogo takih.

Torej: jaz pritiskam space sicer na levi strani, ampak s palcem od spodaj.
Pod spacom na sreco se niso nicesar dodali. Shift pritiskam z levim
mezincem od leve strani, tam pa je tudi se prostor.

> hmm... razlicni keymapi vcasih pomagajo.

Saj ga imam. Stvar je v tem, da sem imel prej eno US-ascii tipkovnico in
sem krilate znake na tipke narisal z alkoholnim flomastrom. In sem to
ponavljal priblizno na dva tedna, ker se je napis obrabil. Poleg tega pa
sem bil 'mrzel', ko sem enkrat na svete case uporabljal oni FE za DOS.
Zato sem se odlocil in premapiral tipkovnico na enak nacin.

> Finta je v tem, da se ti ni treba. Na q2 tekmovanjih so organizatorji doticne
> tipke preprosto potrgali s tipkovnic in pobrusili tiste "cepke", ki so ostali.
> REsitev za radikalne torej se obstaja.

Nekateri smo manj radikalni in ne igramo q2 temvec racunalnik uporabljamo
za prezivljanje.

Peace!
  Mkx