[ LUGOS ] modem

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Sre Okt 21 06:26:52 CEST 1998

On Tue, 20 Oct 1998, you wrote:

>Ja, to se je primerilo tudi meni. :(
Meni na sreco se ne.
Obstajajo pa tudi taki, ki jih to moti. Predvsem med ljudmi, ki igrajo q2, je
mnogo takih.
hmm... razlicni keymapi vcasih pomagajo.
>No, ja. S primerno preurejeno tipkovnco se res clovek pocasi navadi tudi
>na to cudo.

Finta je v tem, da se ti ni treba. Na q2 tekmovanjih so organizatorji doticne
tipke preprosto potrgali s tipkovnic in pobrusili tiste "cepke", ki so ostali.
REsitev za radikalne torej se obstaja.
--
Gasper Fele-Zorz, irritation central.

Dodatne informacije o seznamu Starilist