[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Nov 20 13:14:53 CET 1998

ojla!

> narediti, vzel sem samo binary-i386 del, pa je bilo vsega skupaj za 827
> MB, kar je odlocno prevec za en CD. Na CDju bi seveda rad imel vsa stiri
> glavna podrocja (main, non-free, contrib in non-US).

rabis imet DAO, se pravi prgram, ki zna snemati na CD Disc-at-once, se
pravi da pise informacije diretko iz image fajle, in si ne dela raznih
tocov in podobnih zadev, ker to pobere prostor na cdju. Torej program, ki
to zna se imenuje DAO... image je bil se celo vecji od 827mb, bil je
skoraj 870mb velik image.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist