[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Nov 20 11:57:52 CET 1998

	Pozdravljeni!

Pred casom so tu nekateri (vsaj eden je bil Jaka Mele) reklamirali, da
prodajajo 1 (EN) CD z Debian 2.0 distribucijo, za katerega so sami
naredili image. Vprasal bi te in tudi kogarkoli drugega, ki morda pozna
odgovor, kako to spraviti na EN sam CD. Jaz sem namrec poskusal to
narediti, vzel sem samo binary-i386 del, pa je bilo vsega skupaj za 827
MB, kar je odlocno prevec za en CD. Na CDju bi seveda rad imel vsa stiri
glavna podrocja (main, non-free, contrib in non-US).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist