[ LUGOS ] HP 720C printer

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Tor Nov 17 22:42:35 CET 1998

Bostjan Strumbelj wrote:

> Zgleda, da sem malo brcnil v prazno z nakupom HP 720C printerja.
> Namrec, pod Linuxom ne printa (ghostscript) in danes mi je nekdo
> dejal, da je ta printer narejen samo za Windowse.

V Printing-HOWTO piše, da so nekateri modeli HP 720 podprti, ne vem
pa, če je 720C:

- - - - -
12.2 Program pbm2ppa

Nekateri tiskalniki HP uporabljajo tako imenovano arhitekturo ,,Printing
Performance Architecture`` (kar je marketinški izraz za ,,prepoceni smo,
da bi podpirali PCL``). Ta je po ovinkih podprta s prevajalnikom pbm2ppa,
ki ga je napisal Tim Norman. V bistvu uporabljate ghostscript za predelavo
PostScripta v rastrsko sliko formata pbm, in potem uporabite pbm2ppa za
predelavo v rastrski format ppa, ki ga razume vaš tiskalnik. Ta program
lahko zdaj pride tudi kot gonilnik za ghostscript.

Programje za ppa lahko dobite na domači strani ppa,
<http://www.rpi.edu/~normat/technical/ppa/>; pbm2ppa podpira nekatere
modele HP-jev 720, 820, in 1000; za več podatkov o tiskalniški podpori
ppa preberite dokumentacijo, ki pride poleg paketa.
- - - - -

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist