[ LUGOS ] BS & Del & X

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Nov 17 21:36:50 CET 1998

Na abakusa sem vrgel novi RH 5.2.

Stvar, ki me mori pa se vlece ze kar nekaj casa.
Namrec, poganjam KDE in razen v terminalu (kterm) mi nikjer drugje
ne dela BackSpace ==> obnasa se kot delete.

Nekaj sem poskusal z raznimi HOW-TO_ji, pa je vse se slabse. V
zadnji verziji je BS kar presledek (space)...

A lahko nekdo PROSIM napise, kaj konkretno moram vtipkati (najbrz v
kaksen fajl), da bo BS=BS, Del=Del in da se bo vse to ohranilo tudi
po ponovnem zagonu X-ov.

Tako stanje imam kar pomnim, tudi ce sem na novo instaliral Linux.
Heh, mi pa zato ze od nekdaj deluje afna v netskejpu (AltGr+v), tudi
s slovensko tipkovnico in fonti ...

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist