[ LUGOS ] WD Sucks

Frenk Zavasnik fz na void.si
Sre Nov 4 09:07:04 CET 1998

On Tue, 03 Nov 1998, you wrote:
>Zdravo!
>
>To ima veze z linuxom. Ze 4. Western Digital hard disk (3.1G)
>se mi je sesul in zdaj mi gre pocasi na jetra. A lahko kdo,
>ki dela z obremenjenimi diski pove, kaksnega naj clovek kupi, da
>"dela celo zivljenje"? Recimo en star seagate 540 mi dela ze 5
>let bp. A so se tako zanesljivi?
>
>Blazno zabavno je pisat mail ob stalnem poslusanju cudnih zvokov
>ki jih disk oddaja. Na vsakih nekaj sekund konzolo zabase
>
>hda: status timeout: status=0x80 { Busy }
>hda: drive not ready for command
>ide0: reset: success
> [...]

ko sem nazadnje videl takele msg-je, sem moral menjat plato (eden od dveh
on-board IDE ctrljev je krepnil in mi mimogrede skuril se dva diska). Drugace
pa imam tudi sam katastrofalne izkusnje z WD-ji, tudi meni so pocrkali prav
vsi, kar sem jih v zivljenju videl...

Dodatne informacije o seznamu Starilist