[ LUGOS ] lugos lista

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Nov 3 22:57:30 CET 1998

On Tue, 3 Nov 1998, Dejan [iso-8859-1] Banič wrote:

> Lep Pozdrav vse. Za enkrat sem se odrekel linux-a ampak sem formatiral
> racunalnik in sem pozabil kam treba pisat za izpis iz lugos liste,
> prosim ce mi lahko kdo pove naslov in kaj moram napisat v mail. Drugae
> se mi zdi lista full ok in linux je tudi fantasticen ampak semse prevec
> navadil na windowse ampak bom se oporabljal linux v prihodnjosti.

Pritisnes tipko "reset" na ohisju, vstavis boot floppy s primernim
kernelom, mogoce potem se root floppy, pozenes fdisk, pobrises vse
particije tipa 06 ali 0b, naredis eno 2 giga in kar ostane se eno
particijo tipa 82, pozenes mke2fsck na vseh particijah, to ponovis
se za ostale fizicne diske, instaliras binaryje, device fajle, po
moznosti lilo, spravis na disk en kernel, skonfiguriras lilo, instaliras
pine, sendmail, pppd in ne nujno v tem vrstnem redu, potem pa na
majordomo na lugos.si posljes mail, ki v telesu vsebuje
"unsubscribe lugos-list". Da bo delo prijaznejse, instaliraj se fortune.

				Jure

P.S. Ce te tare, kaj bos naredil s prostorom na diskih, ki so ga
prej zasedali word, windows, exchange, nekaj 1000 dll fajlov, za katere
noben ne ve od kje s prisli, lahko pridem po disk. Ze jutri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist