[ LUGOS ] lugos lista

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Nov 3 21:52:39 CET 1998

On Tue, 3 Nov 1998, Dejan [iso-8859-1] Banič wrote:

> Lep Pozdrav vse. Za enkrat sem se odrekel linux-a ampak sem formatiral
> racunalnik in sem pozabil kam treba pisat za izpis iz lugos liste,
> prosim ce mi lahko kdo pove naslov in kaj moram napisat v mail. Drugae
> se mi zdi lista full ok in linux je tudi fantasticen ampak semse prevec
> navadil na windowse ampak bom se oporabljal linux v prihodnjosti.

No - glede na to, da bo tole koristilo se komu...

Posljes mail na naslov

majordomo na lugos.si

in napises "help" v vsebino sporocila. Subject je lahko karkoli.

Ko se boste potem po dobljenih navodilih odjavljali, pazite da boste
sporocila posiljali iz naslova, s katerim ste prijavljeni na listi.
Drugace stvar ne bo delala..
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist