[ LUGOS ] Install-fest: Najava

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Nov 19 18:25:03 CET 1998

On Thu, 19 Nov 1998, Roman Maurer wrote:

> CAS: Petek, 11. decembra 1998, popoldne.
> KRAJ: Podjetje Ensico, Savska cesta 3, Ljubljana

Dodaj se mene: Rok Krulec
Lahko prinesem:
   Masine:
   - Pentium Cyrix 233
   - Dual Pentuim 266 ALR-Gateway (Mogoce oz. po potrebi)
   - PentiumII 300 (Mogoce oz. po potrebi)
   - Notebook 486
   = vse masine imajo mrezno karto in Linux dodatno pa se
     BSD/Solaris/Windoz da lahko prikazemo integracijo LinuXa in ostalih

   Periferija:
   - Lahko prinesem se eventuelno kaksno dodatno mrezno karto ce je kdo ne bo mel.
   - Prinesem lahko HUB = 4xTwisted PAIR + 1xCOAX
   - Za pekac nisem siguren, bom poskusil uredit

   Moje delo:
   - Prikazem lahko exportanje screena s Solaris/BSD/LinuX masine
   - Demonstriram instalacijo Slackware/ZipSlack
   - Javim se, da specem 5x Slackware CD za djabe in ga razdelim
     5tim najbolj brihtnim novincem, ki mi bodo dokazali da so se naucili
     instalirat LinuX.
   - Na nasem faxu in se na kaksnem primernem mestu bom zadevo objavil in
     nalepil plakat
   - Na #koper bom naredil reklamo, mogoce se prime, ker je veliko
     mularije ki se zanima za stvar.

   Pripeljem:
   - Sebe
   - Minimalno 3 novince
   = vec jih v Corso ne gre

To bi bilo za enkrat vse. Zadeva se ni 100% ker 3 tedne je se dalec,
vendar je zadeva pri meni v prvi vrsti. Upam da ne bomo tam samo
administratorji, sicer pa kaksen LugoS meeting po festi nebi slabo del.
Jack, kje si, kaj delas ? Se zmenimo za LUGOS meeting po festi ?
Jest sem iz Portoroza in je dolga pot za se furat prevec v LJ :)

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist