[ LUGOS ] install-fest

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Čet Nov 19 15:28:03 CET 1998

Prejel sem precej sporočil, v katerih ponujate pomoč pri izvedbi
prve namestitvene prireditve (aka install-fest-a).  Hvala, vsem!

Torej takole: Namestitvena prireditev *bo*, in to 11.12. v podjetju
Ensico.  Spodaj pošiljam kopijo njihovega sporočila.  Mislim, da trije
tedni zadostujejo, da se dodobra zorganiziramo, naredimo reklamo
in pripravimo nek program prireditve.

Sledi to, kar pričakujemo do zdaj.

ČAS: Petek, 11. decembra 1998, popoldne.

KRAJ: Podjetje Ensico, Savska cesta 3, Ljubljana

POMOČ SO ZAENKRAT OBLJUBILI:

- Borut Mrak <borutm na bigfoot.com>
- Gasper Fele - Zorz <polz na WriteMe.com>
- Gregor Pipan <Gregor.Pipan na ijs.si>
- Matija Grabnar <Matija.Grabnar na arnes.si>
- Jure Koren <idiot na gimp.ml.org>
- Rok Papež <rok na slo.net>:
   + bo prinesel dva računalnika, povezana v mrežo:
     eden bo slaba 486, ki bo pokazala, na čem lahko še
     učinkovito deluje Linux
- moja malenkost.

Če sem koga izpustil, ali pomotoma napisal, se opravičujem.

REKLAMA:

- Oblikujemo lahko kak plakat, ki ga potem lepimo po fakultetah
  in šolah.
- Mat' Kurja
- si.org.lugos, si.comp.os.unix
- revije?
- oglasi?

SPONZOR:

- podjetje Ensico nam bo prijazno posodilo prostore

	Pozdrav,
	  Roman