[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 23 10:14:45 CET 1998

> Zanimivo.
> 74 minut muzike, kolikor je gre na CD, znese za cca. 800MB. Ampak pri
> branju muzike ni nobenih kontrolnih informacij, zato je to tako težko.
> Ali ima potem ta "DAO image" v sebi tudi te kontrolne informacije?
>
> Naj mi prosim (pa ne samo meni) nekdo malo bolj razjasni pojme. 10x!

Jaz priblizno vem (vsaj upam da je tako, no nekje sem brat, ze lep cas
nazaj), da je za video cd, ki se pise v RAW obliki, na zacetku tega
velikega image fajla, podana velikost oz. format zapisa sounda, slike,
ipd., med drugim so shranjene tudi neke slike, s kateri v CD-i playerju
ali pa VCD playerju potem vidis zacetno sliko, ki ni nujno, da je prvi
frame filma, ponavadi, ce si peces sam vcd je tako da si lahko zberes sam
sliko. In to na zacetku imagea zasede kar precej placa, kako pa potem to
vse stlaci na en 74 minutni cd tudi meni ni cisto jasno, ampak ocitno gre.
Nisem pa nikjer zasledil, tocen opis kako se to na cdje pise? ce ima kdo
kak konkreten url naj ga pove, ker me osebno zanimajo take zadeve.
Za data cdje pa zal ne vem...

ps.: tudi meni ni bilo na zacetku jasno kako lahko >800mb velik fajl
posname na cd, mi se zdaj ni, ampak zadeva pa deluje 100%

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist