[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Nov 23 09:51:31 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> ja, poltem pa nic ce ne verjames... kaj mislis koliko je dolg .dat file ce
> ga iz cdja presnames na disk? probaj in se prepricaj in sele nato govori!

Zanimivo.
74 minut muzike, kolikor je gre na CD, znese za cca. 800MB. Ampak pri
branju muzike ni nobenih kontrolnih informacij, zato je to tako težko.
Ali ima potem ta "DAO image" v sebi tudi te kontrolne informacije?

Naj mi prosim (pa ne samo meni) nekdo malo bolj razjasni pojme. 10x!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si