[ LUGOS ] WD Sucks

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Nov 3 15:11:23 CET 1998

Jure Koren wrote:

> Zdravo!
>
> To ima veze z linuxom. Ze 4. Western Digital hard disk (3.1G)
> se mi je sesul in zdaj mi gre pocasi na jetra. A lahko kdo,
> ki dela z obremenjenimi diski pove, kaksnega naj clovek kupi, da
> "dela celo zivljenje"? Recimo en star seagate 540 mi dela ze 5
> let bp. A so se tako zanesljivi?

Morda imaš kakšne druge težave. Recimo da se disk pregreva ali
je blizu ventilator, ki daje kakšne močne vibracije.

Ali pa kot kolega, ki je disk privil čisto na dno kovinske škatle.
Ni treba posebej govoriti, da so spodaj prišli kontakti v stik.
To se je dogajalo na enem 300 mega Seagateu.

To veš, da ne smejo biti šfraufi, s katerimi privijaš disk, PREDOLGI?
Pa upam, da ne privijaš diske ko konje?

Probaj zamenjati kable. Tile ploscati niso prevec dobri za kaksno
zvijanje ali previjanje.

Preveri pine na kontrolerju in disku.

Preveri, ce nimas slucajno diska nastavljenega na SLAVE.

Če imaš 7200RPM diske, potem mora tak disk skoraj sigurno imeti
direkten pretok zraka (to sam vidiš, če je pregret).

Da nisi overklokal plosce na 72MHz, zdaj ti pa IDE kontroler ne dela?

Imas v redu nastavljen PIO mode in take?

A si sprobal disk na drugi masini? A si probal z kakim ne WD diskom?

WD ima en utiliti, ki ti preveri stanje diska. Dloadaj ga in preveri
disk.

Si preveril, a se da upgradati kaksen firmware na disku?

Diski ne odpovejo kar tako zaporedoma.

Ce je kaj od povedanega neumnost, nabijte moj mail ali mojo senco na
kriz, mene pa pustite na miru.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676