[ LUGOS ] WD Sucks

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Nov 3 15:45:28 CET 1998

Zdravo!

To ima veze z linuxom. Ze 4. Western Digital hard disk (3.1G)
se mi je sesul in zdaj mi gre pocasi na jetra. A lahko kdo,
ki dela z obremenjenimi diski pove, kaksnega naj clovek kupi, da
"dela celo zivljenje"? Recimo en star seagate 540 mi dela ze 5
let bp. A so se tako zanesljivi?

Blazno zabavno je pisat mail ob stalnem poslusanju cudnih zvokov
ki jih disk oddaja. Na vsakih nekaj sekund konzolo zabase

hda: status timeout: status=0x80 { Busy }
hda: drive not ready for command
ide0: reset: success
hda: irq timeout: status=0x80 { Busy }
ide0: reset: success

in potem vse dela naprej (vmes je nekaj sekund pavze). Zabavno.
Nekaj casa.

Zanima me (v zvezi z listo) ce je mozno tak disk backupirat
ne da se masina vname ali kaj podobnega in kako to spravit
na CD tako da se ohranijo permissioni in te reci (a mkisofs -R
zna nardit tako, da ne postavi vsega na r-x ali r-- ?)

A naj nardim en ogromen tar in ga razrezem cez 4 cdje?

Ima kdo kaksne izkusnje s takimi (your hair falls out for no
apparent reason) primeri?

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist