[ LUGOS ] Re: Linux virus

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Nov 16 13:07:41 CET 1998

On Mon, 16 Nov 1998, Boris Benko wrote:

>Vem za primer, ko je bil tako okužen Novellov server.
>Admin je administriral server iz svojega PCja, pa nikoli ni bilo
>problema.
>
>Potem pa je enkrat moral nekaj narediti na hitro (vedno je neka sila)
>z userjeve postaje in hopla, virus je bil že gor. Potem naprej pa je
>šlo samo še navzdol z okužbo...

Novell ni Linux.

Virus je v principu ekvivalenten vdoru v sistem - ce dobis virus na sistem, je
prakticno enako, kot ce bi bilo vdrto v sistem, s tem da je pri virusu vdor
'avtomatiziran' namesto klasicno 'interaktiven' (in je zato se toliko tezji).

V primeru, ki si ga opisal, gre torej ali za nestrokovno postavitev sistema in
malomarno administracijo ali pa za napako novellovih sistemskih dizajnerjev,
katere posledica je huda varnostna luknja (ce lahko pride virus brez tezav
notri, potem ni vrag, da ne bi prislo notri tudi kaj malo bolj inteligentnega).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist