[ LUGOS ] Re: Linux virus

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Nov 16 12:27:13 CET 1998

Jure Koren wrote:

> Ja, ampak ce linux administriras z delovne postaje od kjerkoli, se
> logiras kot root skozi telnet ali ssh ali kaj podobnega, ne verjamem pa,
> da se skozi telnet lahko okuzi binary, ki ga tam pozenes kot root.

Jasno, da ne.
Saj ne pravim, da bi se kaj okuzilo preko telneta.
Pravim, da imas nek userjev binary (kar jih jaz recimo imam, ker
razvijam nekaj),
pa ti recimo kaj ne dela (problem z permissioni), pa pozenes kot root,
pa smo tam.
Userjev binary pa je jasno okuzen.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676