[ LUGOS ] smb

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Nov 10 11:45:39 CET 1998

ojla!

> potem pa montas
>
> Ja, ali -I, ali pa DNS ali kaj podobnega. Brez vsega meni ni delalo,
> ceprav bi IMHO lahko z broadcasti, saj sta bili obe masini na istem
> segmentu.
ja naj bi to delovalo... saj tako pise... samo meni ni to uspelo.. dela pa
z -I opcijo. Sicer pa unix <-> winsux = iluzija...

> Mi pa dela obupno pocasi - 95 "server" in Linux client. Obratno gre
> v redu (razmišljam da bi poslal pizzo v Avstralijo :)
aja? pri meni pa dela... sicer ne leti kot ftp linux-linux (900kb/s), gre
pa kakih 500-600kb/s. mrezne kartice sta pa obe 3com 3c509b.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist