[ LUGOS ] smb

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Nov 10 11:24:49 CET 1998

On Tue, 10 Nov 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> ja torej zadevo se resi tako... da v win95 instaliras tpcip, in das masini
> nek ip...

Kaj nisi imel TCP/IP ja inštaliranega ????

potem pa montas
> smbmount //masina/mount_point /mount_dir -I_ip_masine_ -n (-n ce nimas
> na win95 masini passworda za mountanje)

Ja, ali -I, ali pa DNS ali kaj podobnega. Brez vsega meni ni delalo,
ceprav bi IMHO lahko z broadcasti, saj sta bili obe masini na istem
segmentu.

Mi pa dela obupno pocasi - 95 "server" in Linux client. Obratno gre
v redu (razmišljam da bi poslal pizzo v Avstralijo :)

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si