[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Nov 24 13:59:16 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Jaka Mele wrote:

> Debian pa sem uporabil - in tudi tebi priporocam - kar uraden iso image,
> ki ga dobis na http://www.debian.org ...

Problem uradnih iso image-ov za Debian 2.0 je, da jih je kar 6 (sest) za 6
CD-jev. Sicer bi se dva od teh dalo po hitrem postopku izlociti, zal pa so
stvari, ki jih potrebujem, raztresene preko 4 CD-jev, ceprav podatkov ni
niti za dva polna CD-ja. Tako bi se temu pac rad izognil. Pa se kaksnih
20, 30 MB svojih stvari bi rad dodal zraven, kar tudi ne gre pri ze
pripravljenih image-ih.

Se je morda kdo ukvarjal z instalacijo iz vecih CDjev? Kako to poteka? Bi
se dalo stvari tudi kako drugace porazdeliti med CDje? V bistvu me muci,
kako resiti problem, ce v distribuciji ni na voljo vseh datotek (podrocij)
hkrati.

> upam da pomaga, lp, Jaka

Hja, nekaj pojmov se je razbistrilo, ni pa to se koncna resitev. :)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist