[ LUGOS ] TV kartica

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Ned Nov 22 14:42:56 CET 1998

Ni nujno da samo te dve kartici. Tudi jaz sem malo brskal in ugotovil da
BTTV dela z veliko karticami narejenimi okoli bt848 in drugimi čipi od
Brooktreeja. Te dve kartici sta pač specifično zaznani ob zagonu BTTVja.
Delala ti bo tudi kaka druga. Jaz osebno mislim sprobati (ko jo dobim
nazaj) Zoltrixovo TV kartico s tem čipom.
Še nekaj naslovov:

http://gable.nrl.cs.uoregon.edu/~dwhite/ - Bt848 Driver Project
http://www.linux-center.org/en/applications/multimedia/index.html -
Linux Center multimedia aplikacije

      LP, Peter

Aljaz Mavric wrote:

> Po dolgotrajnem iskanju po netu sem prisel do zakljucka, da ce zelim TV
> kartico pod linuxom se moram odlociti med Hauppauge Win TV PCI ali pa
> STB TV PCI. Tocnih podatkov o cenah se nimam, zanima pa me vas nasvet
> ali izkusnje glede le teh ali pa morda se kaksen druge TV kartice.
> Hauppauge je v svetu Linuxa veliko bolje zastopana (debata na
> slashdotu), vedar pa sem naletel tudi na teste glede kvalitete slike, ki
> so bili najslabsi s Hauppaugeovo kartico (testi so bili seveda izvedeni
> pod windowsi).
>
> Za vase nasvete se vam ze vnaprej najlepse zahvaljujem,

> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist