[ LUGOS ] TV kartica

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Ned Nov 22 14:11:42 CET 1998

Po dolgotrajnem iskanju po netu sem prisel do zakljucka, da ce zelim TV
kartico pod linuxom se moram odlociti med Hauppauge Win TV PCI ali pa
STB TV PCI. Tocnih podatkov o cenah se nimam, zanima pa me vas nasvet
ali izkusnje glede le teh ali pa morda se kaksen druge TV kartice.
Hauppauge je v svetu Linuxa veliko bolje zastopana (debata na
slashdotu), vedar pa sem naletel tudi na teste glede kvalitete slike, ki
so bili najslabsi s Hauppaugeovo kartico (testi so bili seveda izvedeni
pod windowsi).

Za vase nasvete se vam ze vnaprej najlepse zahvaljujem,

          Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist