[ LUGOS ] pppd in kppp

Rok Papez rok na slo.net
Pon Nov 23 20:44:47 CET 1998

Zivjo Jure.

On Mon, 23 Nov 1998 11:48:25 +0100 (MET), Jure Koren wrote:

>Seveda zna, saj zato pa so tiste ABORT komande, ampak ce se komu
>ne da pisat shell skript (nima tistih 5 minut casa, ali pa bi
>jih raje kako drugace porabil) lahko nasleden vikend porabi za
>konfiguriranje diald.

No meni bi pisanje tovrstne shell skripte vzelo vsaj 50 minut ce ne
se vec (15 minut sem rabil da sem usposobil prilozene ppp-*.sh da mi je

namesto username/login uporabil PAP);
Tako da mi lahko namesto da mi ocitas da si ne vzamem 5 minut za
nastavitev
ppp dostopa ti pomagas (5 minut si bos pa ja vzel) in recimo meni
spises
skripte (bom imel vsaj primer kako se to naredi za naprej) ali pa (ce
slucajno
ugotovis da rabis vendarle vec kot 5 minut) posljes svoje re-dial
skriptice
da si jih prilagodm svojim potrebam.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist