[ LUGOS ] StarOffice -- hitrost

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pon Nov 23 19:37:09 CET 1998

Hoj!

Instaliral sem SOffice 5, pa me nekaj zanima.
Trenutno imam Celerona 300, 64Mb RAM, swap particija pa je velika
30Mb. Soffice se sicer hitro zazene, ampak prej kot v minuti je
celoten sistem tako rekoc neuporaben --> disk stalno "ruzi", da se
izvede ukaz traja tam do 20 sekund, ko pa grem iz X-ov in naredim
halt/reboot, se mi "spremno besedilo" nalaga tja do 2h minut (tj.
vsa tista sporocila, kaj je odmountal, pa kaj je killal itd...).

Very bad performance.
Se to dogaja samo meni ali ima se kdo taksne izkusnje?

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si