[ LUGOS ] mkisofs

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Nov 5 08:57:48 CET 1998

On Thu, 5 Nov 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> Zdaj pa Jaka mislim da imas za dva dni dela da ugotovis kaj in kje se ti
> je zadeva pokvarila. Druga moznost pa je ta da preprosto potem ta iso ne
> zapeces na linux, ce ga peces na linux, ampak probas v winsih ali pa
> obratno, ker se ne spomnim vec originalnega sporocila, ce si napisal kje
> burnas.
> tomaz

Povedal sem da v Linux masini nimam writerja, tako da to delam na sosednji
win masini. Probal sem ze s par programi.. DiscJuggler, CDRwin, CD Creator
deluxe.. vedno isto!

mimogrede - za test sem naredil cd->iso in potem ta iso zapekel na tej win
masini in tokrat je bilo vse ok. torej hardware/cd/proggi niso krivi,
tevec je problem v iso sliki.

Danes bom na novo skreiral iso image in preden ga bom zapekel bom preveril
ce je crc isti.. Zadevo namrec ftpjam na drugo masino in dovoljujem, da se
mi je tu obakrat doslej zgodila napaka... Ampak.. Hmm..  :)
No - bom se javil.

Sem pa vceraj uporabil mkisofs 1.11, danes pa tazadnjo beto 1.12b4, ki
pozna tudi joliet format.. bomo videli...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist