[ LUGOS ] mkisofs

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Nov 5 08:47:40 CET 1998

> Problem skoraj sigurno ni v tem, kako je kdo naredil ISO image, temvec v
> samem pekacu oz. tehniki pecenja (multisession ali kaj podobnega). Morda
> celo v medijih.

Ja skoraj je tako, da je problem v tem kako je narejen ISO image... ker
ima vsak ISO image na koncu nakaj 10x bitov, kjer je zapisan CRC celotnega
ISO imagea in se nekaj stvari. Zato pa tudi ne mores zapecti katerikoli
ISO image v kateremkoli programu za toastanje. Lep primer za to je, sicer
win program, Easy CD pro, ki ima probleme z nekaterimi ISO image-i, in to
tudi takoj, ko importas ISO image pove, da nekaj z ISO ni v redu. Lahko ga
seveda se vedno brez problema zapeces na CD, samo ni 100% da bo zadeva
delovala. Sem imel ze sam probleme s tem, tako da hardware nima nebene
zveze s tem da "ploscek :)" ne dela. Problem je samo v softwareu. In sicer
vprasanje za tebe Jaka, kje toastas cdje? v linuxu ali windows? Kot sem ze
jaz omenil sem imel podoben problem. Vse cdje mi je CDR lepo posnel in sem
tudi v CDR enoti ploscek lepo vidu (podatke mislim), medtem ko mi cdja ni
hotel prebrati na nobeni drugi enoti. Po tem ko sem unicil vec kot 10
cdjev, ko sem sprobaval, kaj bi lahko bilo narobe, sem na koncu ugotovil
da je je pokvaril, ja POKVARIL driver za CDR. Sicer se zdaj ne vem kako je
do tega prislo, ampak po ponovni instalaciji CDR so ploscki posneti po tej
operaciji delovali tudi na drugih CD enotah brez problema.

Zdaj pa Jaka mislim da imas za dva dni dela da ugotovis kaj in kje se ti
je zadeva pokvarila. Druga moznost pa je ta da preprosto potem ta iso ne
zapeces na linux, ce ga peces na linux, ampak probas v winsih ali pa
obratno, ker se ne spomnim vec originalnega sporocila, ce si napisal kje
burnas.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist