[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Branko F. Graèner brankec na edico.si
Tor Maj 26 18:24:52 CEST 1998

fantje ni blo slabo, sam dejte se v herbicidscini...

Dejstvo je da WindowsNT se zaostajajo za Unix sistemi ... Celo za linuxom,
ki je roko na srce, zaostaja za IRIX web force sistemi da o varnosti v kakem
HP-UX sistemu ne govorim. Ampak dejstvo je, da se nenehoma izboljsujejo.
Moznost remote kontrole, ki jo je prinesel Microsoft Terminal Server in
zmerja boljsi Internet Information Server, so dokaz, da se stvari
premikajo... OK, za kvoto pa take sicer pomembne stvari bo treba se do
prihoda WinNT 5.0 se iskati pri drugih ponudnikih, samo dejstvo je da, so
winnt iz denva v dan stabilnejsi. Sem administrator na dveh ntserverjih ...
Eden laufa na proju eden na pentiumu ... tisti na proju se sesuva enkrat na
dan ... Problem ? rami ... oziroma hardverska zasnova ... Medtem ko pa on na
pentiumu dela brez problema ... Linux zahteva hardversko dokaj stabilno
masino, NT se bolj. Ampak, ce je masina vredu, in  ce je Administrator
kolikor sposoben, bo Nt server priblizno toliko varen kot kak Linux... Saj
navsezadnje podpirajo C2. Ni samo to da dela NT microsoft. Caldera je tud
precej komercialna. tudi sam uporabljam Linux...  Sam ne vem, zaka so ljudje
pol nredili Xwindowse, ce je pa vse tko ... in ne vem zaka se folk uporablja
windowse, ce je pa shell tko privlacen.... in zaka se zmeri vec programira v
IDE ... Tud za linux se dobi en tak RAD tool ... Dejstvo je, da shell ni
primeren za mnozico... Glede tajnic... Nekdo je reku, da lohka tajnici das
tud kak drug office, pa bo znala delat... Heh, jst sem nasi komi dopovedu
kok naj mi masino resetira, ker ji pac njena skoz dela in tega ponavadi ne
pocne... Oba sistema toliko poznam, da lahko realno ocenjujem.. Zmeri vec
posluvnega folka uporabla Groupware... Za linux tega skor ni... Se Netscape,
ki je sicer zelo podpira unix, ne podpira linuxa, s svojimi Enteprise in
Suitepost serverji. In na NT se seli zmeri vec programja. Za no harfver se
na linuxu dolgo caka na driverje... LINUX NI ZA HOME USERJE, NITI ZA
TAJNICE. Vsaj dokler ne bo imel spodobnega graficnega vmesnika (ne recem da
je fvwm slab) in ne bo hitrejse dobave gonilnikov in njihove lazje dobave...
In dokler ne bo instalacija SI fontov lazja .... To so osnovni pogoji, ki so
potrebni za home userja... Ta hoce igrati in skratka zapravljati cas... Se
WinNT niso za nase home userje....  Kaj sele Linux... Na strezniski strani
so stvari bolj na strani linuxa, ampak se kazejo dolocene pomankljivosti...
Trenutno je se WinNt se v zaostanku.... Samo ne mi govorit, da jih je treba
4x na teden instalirat... To pocnejo bedaki...

IN tisti k jih ne znajo zrihtat...

Lep Pozdrav, Branko                     [ Brankec na edico.si ]

Dodatne informacije o seznamu Starilist