[ LUGOS ] Linus finally got it (filesystem issue) (fwd)

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Tor Maj 26 19:05:48 CEST 1998

On Sat, 23 May 1998, Damjan Cvetko wrote:

>   Vseeno sem jaz mnenja da noben UNIX like OS ne spada v pisarne.. je
> vseeno to zadeva ki potrebuje vec znanja... za pisarno so Wintendo al pa
> winNT cist zadost... slednji mogoce ze tui bol za mal bol iskusene. Za
> take uporabnike je sistem naret... navodila za instalacijo so cist
> preprosta.. sam klikas ko nek debil... pr linuxu pa je kr nekaj stavri ki
> mors veet.. pa kr dolga instalacija.. pa ce bi tajnica brala vse kar pr
> linuxu izpise pr zagonu masine bi tak misla da je kaki virus al pa kaj...
> ne moremo zaj gleat da vsi zanjo TOLKO ko vecina na tej mail listi...
> [...]
Moram rect, da se ne cist strinjam s tabo, saj obstajajo za X interface
razlicni desktopi, tako komercialni kot nekomercialni, ki dajo linuxu lep
user-friendly interface. En takih je naprimer Calderin CND(Caldera Network
Deskto). Glede na pisarniske stvari, pa tudi obstaja kar nekaj word
procesorjev, bolsih od M$ovega, za linux, kot so naprimer StarOffice, nekje
sem zasledl celo WordPerfect office. StarOffice je za osebno rabo zastonj.
Edini problem je printanje, ampak upam da bo ta problem kmalu resen.

						lp, onehalf

Dodatne informacije o seznamu Starilist