[ LUGOS ] Zahvala !

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Maj 4 02:52:14 CEST 1998

Dr_Doom wrote:

> Dobro dobro tisto s tistim TGZ-jem sem pretiral. Pomota je bila v tem da
> nisem hotel napisati TGZ ampak TAZ toda to sem ugotovil prepozno. Za TAZ
> pa sedaj ze vem. Ja ne mii recti, prej mooram drugic prebrati navodila,
> preden vprasam.
> Oprostite da ste se lahko vsi izziveli.

Ne se opravicevat, sej je blo zabavno;)

> Ker vam je tisto Sys Adm motilo sem to izbrisal ven !

Nasvet: ne pusti se nam zmesti:) Drugace ti bodo prsti se bolj skakali
levo-desno in bos spet pritisnil napacno tipko (recimo power-off namesto
P ;])

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist