[ LUGOS ] Linux vs. NT in eno printersko vprasanje...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 4 07:36:10 CEST 1998

Igor Cimperman wrote:

> Za vse tiste, ki se odlocajo med NT & Unix (Linux)
>
> http://www.kirch.net/unix-nt.html
>
> by, IgorC

Ne zaceti s takimi. Ta lista je v zvezi z Linuxom, torej so vsi, ki so
na tej listi, ze sprejeli neko odlocitev inne rabijo poceti tega se
enkrat. Ne glede na to, a pise pozitivno ali negativno o UNIXu.

Pa zdaj bi se jaz prisel z enim banalnim vprasanjem, mogoce se bo komu
posvetilo.
Muci me printanje na HP 4MP (ima vgrajen PostScript). Do sedaj sem imel
priklopljen HP 4L in
preko RH 4.2 preko filtra (ne magic, mojega lastnega) sibal postscript
na printer. Seveda sem sibal
tudi navadni ASCII tekst. In je vse v redu delalo.

Potem sem printer zamenjal za HP 4MP (to je tudi ze malo starejsi
printer, da ne bo pomote),
namesto RH 4.2 sem pa dal gor RH 5.0. Seveda sem preko printtoola izbral
tip printerja HP LJ 4/5/6
popravil efekt stopnic in...

PostScript dela odlicno, navaden ascii pa ne. Preden sprinta ascii, vrze
par smeti ven (nakljucnih znakov),
potem pa... VCASIH mi sprinta ASCII besedilo brez problema, vcasih pa
ne.
Ce recem recimo:

cat /etc/printcap | /var/spool/lpd/lp/moj_laserski_filter_za_ascii | cat
> /dev/lp0

mi printer krasno sprinta ascii stran.

Ce pa nastavim ta isti filter kot filter v printcapu (mimo printtoola),
pa mi pise najprej smeti, pa potem (vcasih!) ASCII.

Torej, ima kdo idejo, zakaj ne gre?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676